İLKYARDIM EĞITIM PROGRAMI 

 
:0,00 
:% 0
:16 Ağustos 2018
:11:13
:Pazar
:
:
:
:

Programın Amacı:

Sağlık Bakanlığınca hazırlanarak 22.05.2002 tarih ve 24762 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren (18.03.2004 tarih ve 25406 Sayılı Resmi Gazete’de değişikliği yayımlanan)  “İlkyardım Yönetmeliği’ne  göre  tüm kurumlarda 20 kişide 1, tehlikeli ve çok tehlikeli işyerlerinde ise 10 kişiden 1 kişinin ilkyardım eğitimi alması zorunludur. 

İlkyardımın amaçları;

Hayati tehlikeyi ortadan kaldırmak, yaşamsal fonksiyonların sürdürülmesini sağlamak, hastanın ya da kazazedenin durumunun kötüleşmesini önlemek ve iyileştirmeyi kolaylaştırmak amacıyla, kişilere yeterli bilgi ve becerilerin kazandırılması, kaza ya da olay durumunda kişilerin bilinçli şekilde davranmalarını sağlamaktır.

 

Eğitimin İçeriği:

  •       Genel İlkyardım Bilgileri
  •       Hasta/Yaralının ve Olay Yerinin Değerlendirilmesi
  •       Temel Yaşam Desteği
  •       Kanamalarda İlkyardım
  •       Yaralanmalarda İlkyardım
  •        Yanık, Donma ve Sıcak Çarpması   
  •       Kırık, Çıkık ve Burkulmalarda İlkyardım
  •       Bilinç Bozukluklarında İlkyardım
  •       Zehirlenmelerde İlkyardım
  •       Hayvan Isırmalarında İlkyardım
  •       Göz, Kulak ve Burun Kanamalarında İlkyardım
  •        Boğulmalarda İlkyardım
  •       Hasta/Yaralı Taşıma Teknikleri

 

 

Katılımcı Sayısı:

 05-20 kişilik grup

Katılımcı Profili:  

Okur yazar olan herkes

 

 

 

 

İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLIĞI C TEMEL EĞİTİM 

 
:0,00 
:% 0
:16 Ağustos 2018
:11:14
:Pazar
:
:
:
:

İş Güvenliği Uzmanlığı  C Sınıfı Temel Eğitim Başvuru Şartları:

 

Eğitime sadece mühendis, mimar, fizikçi, kimyager, biyolog, teknik öğretmenler  ve iş sağlığı ve güvenliği programı mezunları başvurabilir.

İş Güvenliği Uzmanlığı Temel Eğitimi Uzaktan eğitim + Yüz yüze eğitim + Uygulama Eğitimi den oluşmaktadır.

Uzaktan eğitim (90 saat), kesin kayıttan sonra e-posta aracılığıyla size gönderilecek olan kullanıcı adı ve şifre vasıtasıyla internet üzerinden gerçekleşecektir. Katılımcıların ses, görüntü ve ders içeriklerini açabilecek yeterince hızlı internet bağlantısı, yeterli donanımda bilgisayara ve bilgisayar kullanım bilgisine sahip olmaları gerekir. Uzaktan eğitim içeriklerinin tamamının yapılması zorunludur. Uzaktan Eğitime süre olarak %90 devam zorunludur. Uzaktan eğitim tarih aralığında bütün derslerin içeriğini tamamlama zorunludur. Uzaktan eğitimin %90 lık kısmı eşzamansız olup, belirtilen tarih aralığında istenilen zamanda yapılabilir, %10 luk kısmı eşzamanlı (senkron) olarak; bildirilen tarih ve saatlerde internet üzerinden canlı gerçekleştirilecektir.

Yüz yüze eğitim (90 saat) ÇASGEM’de gerçekleştirilecektir. (Adres: Yunus Emre Mah. Kübra Sok. No:1 Pursaklar/ANKARA) Yüz yüze eğitimde en fazla 6 saat devamsızlık hakkınız bulunmaktadır. Yüz yüze eğitim ders programı kesin kayıttan sonra e-posta aracılığıyla tarafınıza bildirilecektir. Eğitimler boyunca yine aynı adreste bulunan sosyal tesislerimizde konaklamak isteyenler http://www.casgem.gov.tr/sayfalar/sayfa/params/tip-sayfa/id-11/toplanti-salonlari-ve-sosyal-tesisler.html i ziyaret edebir, 0312 527 51 27/5000 i arayıp rezervasyon yaptırabilirler.

Dikkat !!! Sınıflar ancak kesin kayıt sayıları 12 ve üzerinde olduğu zaman açılabilecektir. Konaklama ve yolculuk planlamalarınızı bu hususa dikkat ederek gerçekleştirmeniz önerilir.

Uygulama Eğitimi (staj) (40 saat) yüz yüze eğitimin bitiminden itibaren 1 ay içerisinde tamamlanacaktır. Uygulama eğitimine  %100 devam zorunludur. Lütfen yüz yüze eğitime gelmeden Uygulama Eğitimi yapacağınız yeri belirleyiniz ve işyeri SGK Sicil numarasını temin ediniz. Uygulama eğitimi yapılacak işyerlerinde; iş güvenliği uzmanı bulunması gerekir.

 

Başvurudan önce bilinmesi gerekenler:

Başvurular e-posta yoluyla alınacaktır.

Aşağıdaki Başvuru Belgeleri taratıp A4 olarak PDF formatında dosya adı başvuracak kişinin adı, soyadı ve belge adı olacak şekilde kaydediniz.

Elden, posta, kargo yoluyla, telefon veya faks aracılığıyla başvuru kabul edilmeyecektir.

Kayıtlar başvuru sırasına göre yapılacaktır.

Kayıtlar sınıf kontenjanı ile sınırlıdır.

Yeterli başvuru olmayan sınıflar iptal edilecektir.

Daha önce gönderilen başvurular geçersizdir.

Başvuru sahiplerine gerekli açıklamalar e-posta yolu ile yapılacaktır.

 

Başvuru için gerekli belgeler:

1-      Başvuru dilekçesi: Dilekçedeki bilgiler sizinle iletişime geçmek ve işlemlerinizi gerçekleştirmek için kullanılacağından istenen tüm bilgileri hatasız ve eksiksiz olarak, bilgisayar ortamında doldurunuz ve yazdırarak imzalayınızAksi takdirde başvurunuz geçersiz sayılacaktır.

2-      Diploma: Diploma ya da geçici mezuniyet belgesi. Aslının eğitime gelindiğinde ibraz edilmesi halinde eğitim kurumumuz “ASLI GİBİDİR” onayını yapacaktır. Diplomanın veya geçici mezuniyet belgesinin ıslak imzalı noter onaylı veya mezun olunan okul onaylı sureti de geçerli olacaktır.

3-      Nüfus Cüzdanı Fotokopisi/Nüfus Kayıt Örneği: Aslı eğitime gelindiğinde ibraz edilecek ve aslı gibidir yapılacaktır.

4-      Eğitim Ücret Dekontu (Kesin kayıt aşamasında e posta ile göndermeniz istenecektir)

 

“Başvuru için gerekli belgeler” i sizden istendiğinde eğitim kurumuza teslim etmeniz gerekmektedir.

 

Başvuru:

Başvuru için gerekli belgelerden 1.Başvuru Dilekçesi, 2.Diploma/Geçici Mezuniyet belgesini ve Nüfus Cüzdanı / Nüfus Kayıt örneğini 3 ek olacak şekilde e-posta’ya ekleyerek, konu kısmına adınızı soyadınızı yazıp casgembasvuru@gmail.com adresine gönderiniz. (Bu e-posta adresi yalnızca başvuru için kullanılmaktadır. Başvuru haricindeki e-postalar dikkate alınmayacaktır.)

Başvurularınız değerlendirilerek en yakın sürede cevaplandırılacaktır.

Lütfen sorularınızı telefon yerine e posta ile iletiniz. (casgemisg@gmail.com)

Eğitim Ücreti  TL (%18 Kdv dahil fiyatıdır.)

 

ÇASGEM Döner Sermaye İşletmesi banka hesap bilgileri:

Halkbank Pursaklar Şubesindeki TR58 0001 2001 5700 0005 1000 01  

 İban numaralı  hesabımız 900,00.- TL ve KDV 162,00.-TL

TOPLAM 1.062,00.-TL(kdv dahil)

ÇASGEM Döner Sermaye İşletmesi Saymanlığı

Vergi Dairesi: Dışkapı v.d.

Vergi no:       227 005 49 87

Telefon: 0312 594 15 05 -06

Faks     : 0312 527 51 23

Mail: casgemisg@gmail.com